vineri, 22 martie 2013

Paté din ficat de curcan cu vin rosu

By Sidy   Posted at  09:24   Aperitive 4 comments

Pateul de casa poate fi consumat la micul dejun sau ca gustare pe tot parcursul zilei sau de ce nu, ca aperitiv la o masa cu cei dragi.
Garantat este mult mai bun decat cel din comert.Din ficat de pui am facut de multe ori si acum am incercat din ficat de curcan. Sincer , nu am regretat deloc.





Ingrediente:






500 g ficat de curcan
1 ceapa rosie
1 ceapa alba
200 ml vin rosu
1 lingurita rasa piper proaspat macinat
piper mozaic boabe
1 lingurita vegeta BIO
1 lingurita rasa boia iute
1/2 lingurita coriandru macinat
1/2 lingurita oregano
1/2 lingurita chimen macinat
1 lingurita rasa sare

Mod de preparare:


Curatam cepele, le spalam si le stergem cu un servet absorbant, apoi le taiem julien.
Punem vasul Zepter pe plita, gol, si il lasam sa se incalzeasca la o intensitate medie.Dupa 3-5 minute il verificam daca este incalzit, punand cateva picaturi de apa pe vas. Daca picaturile se imprastie pe fundul vasului in forma de perle, putem pune in vas ficatul nesarat .Reducem focul la cat de mic se poate .
La inceput ficatul se va lipi de fund, dar daca il lasati sa se rumeneasca , dupa 2-3 minute, se desprinde singur, Dupa aceea , puteti sa-l intoarceti si sa il frigeti pe toate partile.
Adaugam deasupra ceapa julien si asezonam.
Punem vinul cat sa acopere carnea. Acoperim cu capacul si lasam sa fiarba inabusit la foc mic .Daca mai e nevoie mai adaugam vin.Din cand in cand mai amestecam.




Dupa ce a scazut vinul, lasam ficatul sa se raceasca putin , apoi il dam prin masina de tocat carne sau il mixam cu blenderul vertical, sa iasa o pasta fina.
Daca mai trebuie , adaugam putina vegeta Bio.
Dam la rece ficatul , macar o ora.
Pe o tava mare de aragaz pe care am asezat o hartie de copt , punem feliute de paine de 1 cm grosime si le dam la cuptor sa se rumeneasca cateva minute.
Servim pateul cu feliutele de paine prajita, deasupra ornam cu boabe de piper colorate, frunze de patrunjel si feliute de ardei rosu.



Pofta mare !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

4 comentarii:

  1. Mie imi place mult pateul de ficat si sunt sigura ca e foarte gustos Sidonia:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Categoric este mult mai bun decat cel cumparat din comert..............eu zic ca tot ce "confectionam" noi este mult mai bun decat ceea ce gasim in magazin.
    Te pup draga mea vecina si iti doresc toate ce;le bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place tare mult pateul facut in casa. Nu am incercat cu ficat de curcan , doar cu cel de pui.Trebuie sa verific si varianta ta! Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce bunatate de pateu ai facut!!!mmmm....imi e pofta !!! te pup! un sfarsit de saptamana cat mai placut!!

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.