luni, 2 iunie 2014

Trandafirasi din capsuni cu budinca de vanilie

By In bucatarie la Sidy   Posted at  08:40   Prajituri 5 comments

Asa cum am mai promis, vin cu aceasta reteta la Campania de sarbatoare a lunii Mai, gazduita in aceasta luna de Liliana Tomahttp://liligospodini.blogspot.ro/ , care ne-a propus sa gatim cu legume si fructe proaspete.Cu legume proaspete am trimis reteta, asa ca mi-a ramas sa fac si o reteta cu fructe proaspete. Am ales capsunile si am combiat o reteta pe care am gasit-o pe un site culinar, a lui Miha278 http://www.gustos.ro/utilizator/gxve/ .Ea a facut trandafirii din mere, fara budinca, eu am avut pofta de altceva, asa ca a iesit aceasta reteta care a avut mare succes, mai ales ca se face foarte repede.




Ingrediente :





300 g aluat foietaj
150 g capsuni
170 g zahar
1 plic budinca vanilie
1 plic Vanilie Bourbon
500 ml lapte
cateva frunzulite de menta proaspata si capsuni pentru decor


Mod de preparare :

Intindem foaia de aluat ( pe care am scoso cu cateva ore inainte, din congelator, sa se decongeleze) si o presaram cu 70 g zahar . Dam cu sucitorul peste zaharul presarat, sa intre in aluat si sa nu se imprastie la rulat.
Taiem aluatul in fasii de 1,5-2 cm.Capsunile le taiem felii subtiri pe care le vom rula impreuna cu aluatul.
Punem pe fasiile de aluat, felii de capsuni, cum se vede in poza ( lasand distanta la marginile aluatului) :





Rulam aluatul cat mai strans posibil si il punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Cuptorul a fost incalzit in prealabil la 180 de grade C.
Dupa ce toti trandafirasii sunt facuti, dam tava la cuptor , sa se rumeneasca aluatul, aproximativ 30 de minute ( depinde de cuptorul fiecareia).



Intre timp pregatim budinca dupa instructiunile de pe plic ( am adaugat si un plic de vanilie Bourbon) si o punem in forme udate , sa se raceasca.





Dupa ce s-au racit trandafirasii din capsuni , ii asezam , unul cate unul pe cate o portie de budinca de vanilie si ornam cu frunze proaptete de menta ( veti vedea ce gust minunat au frunzulitele in combinatie cu budinca si trandafirasii) si capsuni.





La servire puteti adauga cate un motz de frusca, daca doriti !
Pofta mare sa aveti !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

5 comentarii:

  1. Ce idee faina!! Felicitari, Sidy draga! Te tzuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa se intimpla Liana draga, atunci cand vrei ceva bun dulce , dar nu prea ai chef de munca....apelezi la ce gasesti in comert....!
      Si eu te tzuc cu drag !

      Ștergere
  2. Sidy, foarte frumos si gustos arata, pot sa iau si eu unul??? sunt flamanda de dulce dupa un weekend fara nimic bun... a se intelege dulce :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eiiiii....s-a intimplat ceva de nu ai facut tu dulce duminica.Mai ales ca a fost si ziua copiilor....Aaaaa, gata stiu, ca doar am vazut pozele. Nu ai avut timp, ca ai fost cu copiii !
      Serveste cu drag, pina mai am....
      Te tzuc Nico draga !

      Ștergere
  3. Comentarii pe Facebook :

    Iuliana Tarnoveanu
    Arata bine,o sa gust mai tirziu,acum e prea de dimineata...
    2 iunie la 09:53 ·

    Tutelea Mariana
    yameeee !!!
    2 iunie la 12:09 ·

    Melania Parus
    mmm:)
    2 iunie la 12:55 ·· 1

    Elena Marinescu
    Multumesc dar la cata sunt cred ca si jumatatea de capsuna este prea mult, deci eu servesc frunzulitele de menta ...
    2 iunie la 16:53 ·

    Elena Moraru
    Nuti draga, te rog, lasa-mi si mie o frunzulita, ca eu tot menta mananc!
    2 iunie la 22:45

    Maria Bogdan
    Mancati voi menta, dar lasati- ma mai intai sa miros menta .Mie mi- ar fi de ajuns.
    2 iunie la 23:15 ·

    Toncean Sidonia
    Cred ca trebuie sa merg sa culeg muuuuuulta menta !Va tzuc !
    acum 23 de ore ·

    Dorina Topala
    Dragele mele,toate doriți -mentă-,dar de budincă nu se atinge chiar nimeni ?
    acum 22 de ore ·

    Adriana Abrudan
    Și eu tot frunzulița o doresc .

    Lili Liliana
    Multumesc Sidy!
    2 iunie la 09:13 ·

    Tania Kiswani
    Buna dimineata si iti multumim Sidy..!
    2 iunie la 09:17 ·

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.