vineri, 18 septembrie 2015

Pasta picanta Dum Dum

By In bucatarie la Sidy   Posted at  08:32   Camara de iarna 10 comments

O reteta simpla, foarte usor de facut si delicioasa pentru cei ce prefara mancarea condimentata , iute.
Stiti ca mancarea iute prelungeste viata ?Ardeiului iute contine capsaicina si are proprietati anti-oxidante, anti-inflamatorii si protejeaza de cancer.Deci...mancati mancare iute pentru ca aceasta reprezintă secretul unei vieți lungi și sănătoase.
Pasta aceasta se poate folosi pentru orice mancare picanta, inclusiv la carnea afumata sau prajita.
Se adauga la sosurile picante si se poate servi la orice fel de mancare,la tocanite, preparate cu carne, sosuri picante, la fripturi, pizza, spaghete.
Pasta tine si 2 ani.






Avem NEVOIE de :

1 kg gogosari rosii
300 g usturoi
100 g ardei iuti rosii
500 g morcovi
2 mere
500 g pasta de tomate
50 g piper boabe
2 linguri sare
2 linguri zahar
3-400 ml otet de mere




MOD de PREPARARE :

Spalam bine toate legumele, le stergem apoi le curatam si le feliem.


Dam apoi prin blender sau chopper toate legumele si merele , pina le maruntim bine de tot.
Punem amestecul obtinut intrun vas mai mare.




Adaugam pasta de tomate, piperul macinat, sarea, zaharul si otetul dupa gust.
Ametecam bine pasta obtinuta, dupa care o punem in borcane.






Capsam borcanele si le punem in camara.
Aceasta este toata reteta...asa-i ca este simpla ?
Pasta rezista si doi ani in camara.




Cu aceasta reteta particip la provocarea lansata in aceasta luna de Liliana Toma  http://liligospodini.blogspot.ro/2015/09/traditie-si-gastronomie-romaneasca.html
care a avut ca tema "Toamna si darurile ei” ,proiect lansat de Gina Bradea :  aici


Spor la munca sa aveti !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

10 comentarii:

  1. Sandra Mirela

    Este fără fierbere ?
    Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
  2. Carmen Viorica Ivan

    Cred ca este foarte buna. Fac si eu ceva asemanator si se numeste ''Piscacios" Reteta e foarte simpla: 1,250 kg. ardei iute; 2 kg. rosii;2 kg. ardei(gogosari) 200 gr. usturoi; 6-7 linguri sare grunjoasa. se dau pe masina de tocat, se adauga sarea si se pun in borcane. Fara fierbere.( Eu prefer ca ardeii, gogosarii si ardeii iuti sa fie de culoare rosie)
    Îmi place ·

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dintr-un kg si 250 g ardei iute, sigur iese ceva bun si PISCACIOS !!!
      Îmi place .

      Ștergere
  3. Surdu Ioana

    Reteta mea numita "dulceata de gogosari cu ardei iute"....10 gogosari, 8-10 ardei iuti,500 ml bulion,250 ml otet, 8 catei de usturoi,ghimbir ras (cat o nuca),500 gr. zahar, sare.....toate se fierb pana se leaga, apoi se pun in borcane...
    E foarte buna...Îmi place.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place cum arata.Cred ca am sa incerc dar fara ardei iute sau mai putin.Nu imi place picant tare.
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o pasta picanta, dupa cum ii si zice titlul...asa ca daca tu vrei, poti sa o faci cu mai putin ardei iute.
      Te tzuc cu mare drag !

      Ștergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.