joi, 30 martie 2017

DOVE - Testare sapun crema -lichid

By In bucatarie la Sidy   Posted at  16:28   Articole diverse No comments

Dupa cum va spuneam,am primit spre testare sapun crema-lichid Dove.
Inca o data le multumesc prietenilor de la BUZZStore si Dove , #buzzdove!



Imi place foarte mult sa testez aceste produse, mai ales ca sunt foarte bune !
Acest sapun crema-lichid Dove este un sapun care face o spuma cremoasa, densa ,care iti mangaie mainile in timp ce le speli.De cate ori ma spal pe maini intr-o zi , simt un rasfat binemeritat iar pielea mainilor nu "strange" pentru ca  este cu unt de shea care hidrateaza mainile.
Ofera o senzatie de prospetime ,revigorare iar pielea mainilor ramane catifelata intreaga zi.


Mie in general mi se usuca pielea, dupa ce ma spal pe maini si mereu trebuie sa folosesc crema grasa de maini .Dupa ce m-am spalat prima data cu sapunul lichid Dove nu imi venea sa cred ,ce mi-au putut simti mainile.
Bineinteles ca m-a ademenit si cu mirosul sau sublim, asa cum fac toate produsele Dove pe care le folosesc si nu m-au dezamagit niciodata.



Sapunul are 1/4 crema hidratanta , agenti de curatare delicati si o pompita ideala pentru utilizare.Doar o jumatate de pompita este suficienta pentru spalarea mainilor si face multa spuma. Iar mirosul e atat de imbatator si tine exact cat trebuie.
Nu stiu voi cum sunteti, insa deseori culoarea produselor pe care le folosesc are impact asupra mea. Daca vorbim despre acest sapun, doar cat ma uit la nuanta lui deschisa  si parca ma simt confortabil. Doar din culoare imi si aduc aminte ca este un produs cremos si bland.
Pot sa va zic ca nu sunt singura care il lauda atat ,chiar si familia mea este foarte multumita de sapunul crema-lichid Dove.




Mi-a placut, l-am folosit cu placere si preconizez sa mi-l procur in continuare.
Va recomand cu drag acest produs, mai ales daca pielea mainilor voastre este uscata.
Este potrivit pentru toate tipurile de piele, inclusiv cea mai sensibila.
Il puteti gasi in patru variante :
- Sapun-crema lichid Dove Original
- Sapun-crema lichid Dove Fresh Touch
- Sapun-crema lichid Dove Purely Pampering Shea Butter Warm Vanilla
- Sapun-crema lichid Dove Fine Silk

Concluzia mea este urmatoarea:nu stati pe ganduri daca va trece prin minte sa il achizitionati!
Il puteti cumpara sau comanda cu incredere.Face parte din categoria produselor pe care o data ce le incerci,nu mai renunti la ele!

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

0 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.