joi, 4 ianuarie 2018

Coada de paun - Aperitiv din vinete

By In bucatarie la Sidy   Posted at  18:01   Aperitive No comments

Un aperitiv usor si delicios din vinete pane, cu un sos de usturoi cu cascaval, care arata minunat, zic eu si este atat de simplu de realizat.
Reteta am vazut-o mai demult pe internet ( a aparut in Revista "Imi place sa gatesc "/2007 Rusia ), am modificat ceva - am facut vinetele pane si bine am facut - si in sfarsit am reusit sa o fac exact cand eram satui de atatea aperitive grele.Un aperitiv ideal din legume....





Avem NEVOIE de 

1 vanata subtirica
1 castravete Fabio subtire
4 rosii cherry
10 masline negre fara samburi
2 oua
2-3 linguri pesmet
2 linguri faina
ulei pt prajit
marar verde

- pt sos
50 ml ulei
50 mllapte
1 lingurita mustar
1 lingurita otet
1 lingurita zahar
1/2 lingurita sare
5 catei usturoi

100 g cascaval



MOD de PREPARARE 

Spalam vanata si o taiem felii subtiri, ovale, pe care le presaram cu putina sare si le lasam sa se scurga zeama lasata.


Intr-un blender amestecam ingredientele de la sos ,mai putin usturoiul si cascavalul, pina se face ca o maioneza.




 Adaugam apoi  usturoiul si cascavalul, amestecam putin pina obtinem un sos dens.


Cand s-a scurs sosul de pe vinete, le dam prin faina, ou si pesmet, apoi le prajim pe ambele parti in putin ulei, le punem pe servetel de hartie sa se scurga.


Taiem rondele rosiile si castravetii, iar maslinele le taiem in doua.


Asezam vinetele pane pe un platou, in forma de coada de paun, apoi le ungem cu sos de usturoi.
Deasupra punem rondele de rosii,felie de castravete, iar peste cate 1/2 maslina., asa cum se vede in imaginea pe care am luat-o din revista , pentru ca eu nu am mai apucat sa o fac.


Decoram cu verdeata, cu marar verde, din loc in loc.



Asa-i ca este simplu de facut si e tare aratoasa ?
Pofta mare sa aveti !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

0 comentarii:

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.